Kamu bankası Halkbank, müşterilerini dolandırıcılara karşı uyardı. Özellikle telefon aramaları ve şüpheli işlemler konusunda dikkatli olunması çağrısı yapan banka, acil bir mesaj gönderdi.
Halkbank, müşterilerini acil olarak uyararak, "şüpheli işlemler" konusunda dikkatli olmalarını istedi. Telefon aramaları ve gelen mesajlara karşı önlem alınması çağrısı yapan banka, müşterilerini dolandırıcılık konusunda bilinçlendirdi. Son dönemde artan dolandırıcılık vakalarına karşı devlet kurumları ve uzmanlardan gelen uyarılar da sürüyor.
MÜŞTERİLERİNE UYARI
Ara ara emniyetten vatandaşlara gelen uyarı mesajlarının ardından konuyla ilgili son uyarı Halkbank'tan geldi.
Halkbank'tan gelen uyarıda şöyle denildi:
“Değerli müşterimiz; kendisini BANKACI, POLİS, AVUKAT vb. olarak tanıtarak sizleri arayan, hesabınızdan ŞÜPHELİ İŞLEMLER yapılmış diyerek sizlerden dijital parola, kart bilgisi, SMS şifresi paylaşmanızı veya döviz/altın bozarak para transferi yapmanızı talep eden kişilere itibar etmeyiniz. Paylaşılan parola, şifre ve diğer bilgiler ile kötü niyetli kişilerin hesaplarınıza erişerek işlem yapabileceğini unutmayınız. Şüpheli durumlarda 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayabilirsiniz.”
Niğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber
Yorumlar (0)