Niğde’de uzun süredir beklenen güneşli günlerin gelmesiyle birlikte kentte büyük bir hareketlilik yaşandı.
Güzel havayı fırsat bilen Niğde halkı; Kurban Bayramı tatilini fırsat bilip mesire alanlarını adeta doldurdu.
Özellikle bayram tatilinin son günlerini açık havada, doğayla iç içe geçirmek isteyen vatandaşlar, aileleriyle birlikte yeşil alanlara akın etti. Piknik yaparak güzel günlerin tadını çıkaran Niğdeliler, uzun süredir özlemini çektikleri güneşli ve sıcak havayı coşkuyla karşıladı.
MESİRE ALANLARI DOLDU TAŞTI
Piknikçiler, güneşli havayla birlikte mesire alanlarına akın etti.
Özellikle Gebere Mesire Alanı, Kent Ormanı, Bor Pınarbaşı Mesire alanı gibi birçok önemli noktadan mangal dumanları yükseldi. Mesire alanlarının girişlerinde uzun araç kuyrukları oluştu.
Şehirdeki parklarda çocuk sesleri yükselirken, mesire alanlarında renkli görüntüler oluştu.
Niğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber
Yorumlar (0)