Murtaza Köyü Yardımlaşma Derneği’nin yeni hizmet binası, düzenlenen törenle hizmete açıldı.
Şahsüleyman Mahallesi’nde, Mavi Köşk Düğün Salonu’nun arkasında yer alan dernek binasının açılışına il protokolü, dernek üyeleri ve vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Program, Kur’an-ı Kerim tilaveti ile başladı.
Açılışta konuşan Dernek Başkanı Fethi Soyak, derneğin son dönemde önemli kazanımlar elde ettiğini belirterek, kent merkezinde yaşayan köylülerin sosyal ve kültürel faaliyetlerde bir araya gelmesine önem verdiklerini ifade etti. Soyak, derneğin aktif yapısında üyelerin ve yönetim kurulunun büyük katkısı olduğunu vurgulayarak, 30 kişilik ekibi sahneye davet edip teşekkür etti.
Emrah Özdemir ise konuşmasında yeni hizmet binasının derneğe kazandırılması sürecinde destek verdiklerini belirterek, “Murtaza Köylüleri her şeyin en iyisine layık” dedi.
Vali yardımcısı Soner Divli de konuşmasında yardımlaşma, dayanışma, aidiyet ve toplumsal birliktelik vurgusu yaptı.
Program, dernek yönetimi tarafından katılımcılara yemek ikram edilmesiyle sona erdi.
Muhabir : Aylin KİNNiğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber
Yorumlar (0)