Yolcu otobüsünün bariyerlere çarparak alev alması sonucu 8 kişi yaşamını yitirdi, 33 kişi yaralandı. Kazada bazı yolcuların çıkış kapılarında sıkışarak hayatını kaybettiği belirlendi.
Denizli-Aydın Otoyolu'nda meydana gelen otobüs kazası, geceyi faciaya çevirdi. İzmir-Antalya seferini yapan yolcu otobüsünün kontrolden çıkarak bariyerlere çarpmasının ardından çıkan yangın, 8 kişinin yaşamını yitirmesine neden oldu.
Kaza, Sarayköy ilçesi yakınlarında gece saatlerinde meydana geldi. Mustafa Fevzi Mertun yönetimindeki Pamukkale Turizm'e ait yolcu otobüsü, henüz belirlenemeyen nedenle kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı. Çarpmanın ardından alev alan otobüs kısa sürede adeta ateş topuna döndü.
Olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri yangını söndürürken, sağlık ekipleri de yaralılara müdahale etti. İlk belirlemelere göre sürücü Mustafa Fevzi Mertun, 9 aylık bir bebek ve yabancı uyruklu bir kişinin de aralarında bulunduğu 8 kişi hayatını kaybetti, 33 kişi yaralandı.
Kaza sonrası ortaya çıkan detaylar facianın boyutunu gözler önüne serdi. Otobüste çıkan yangın sırasında yaşanan panikte bazı yolcuların çıkış kapılarında sıkıştığı, bu nedenle yaşamlarını yitirdikleri tespit edildi.
İzmir-Antalya seferini yapan otobüste 38 yolcu ile 3 görevlinin bulunduğu öğrenilirken, hayatını kaybedenlerin cenazeleri olay yeri inceleme çalışmalarının ardından otobüsten çıkarılarak Denizli Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.
Jandarma ekipleri, kazada başka mağdur bulunup bulunmadığını belirlemek amacıyla otoyol çevresindeki otluk ve makilik alanlarda da arama çalışması yaptı.
Kazayla ilgili soruşturma sürüyor.
Muhabir : İHANiğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber
Yorumlar (0)