yandex
CİMER ve Dilekçe Yoluyla En çok Hangi Konudan Şikayetçi Olmuşuz?
  • DOLAR
    34,4556
    %-0,03
  • EURO
    36,5391
    %-0,05
  • G. Altın
    2.926,08
    %0,22
  • Ç. Altın
    4.967,14
    %0,00
  • BIST
    9.431
    0
  • BITCOIN
    91,905.77
    -0.13
  • ETHEREUM
    3,091.66
    -0.32
  • DOLAR
    34,4556
    %-0,03
  • EURO
    36,5391
    %-0,05
  • G. Altın
    2.926,08
    %0,22
  • Ç. Altın
    4.967,14
    %0,00
  • BIST
    9.431
    0
  • BITCOIN
    91,905.77
    -0.13
  • ETHEREUM
    3,091.66
    -0.32

Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_LANGUAGE" in /home/anadlhaber/domains/nigdeanadoluhaber.com.tr/public_html/haber_detay.php on line 6

CİMER ve Dilekçe Yoluyla En çok Hangi Konudan Şikayetçi Olmuşuz?


Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu(BTK), 2023 yılının ilk çeyreğinde en çok şikayet edilen konuları duyurdu.

CİMER ve Dilekçe Yoluyla En çok Hangi Konudan Şikayetçi Olmuşuz?

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu(BTK), 2023 yılının ilk çeyreğinde en çok şikayet edilen konuları duyurdu. 

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) ve dilekçe yoluyla yapılan şikayetler arasında sektöründe "personel", mobilde ise "fatura" listede zirvede yer alıyor.  

Belirtilen dönem içerisinde BTK’ya ulaşan şikayet sayısı 13 bin 300 olarak açıklandı. Bu şikayetlerden şube, acente ve personel konularında 6 bin 150 şikayetle ilk sırada yer alıyor. Geç teslim konusuysa 2 bin 229 şikayet kaydı ile 2. Sırada yer alıyor. 

TESLİMİYAT SÜRELERİ BİZİ MEMNUN ETMİYOR!

Posta alanında ise en çok şikayetçi olduğumuz konu oluşturulan şikayet kayıtlarının yüzde 46,4’ünü kapsayan geç teslim oldu. Sıralamada yüzde 16,8 ile kayıp-çalıntı şikayetleri ikinci sırada yer aldı. Yüzde 13,4 oranıyla hasarlı teslim sırayı takip etti. sıranın devamı ise şu şekilde; 

Yüzde 4,8, yanlış adrese-kişiye teslim yüzde 3,4, yanlış-eksik bilgilendirme yüzde 2,1, ücretlendirme yüzde 1,9, veri gizliliği yüzde 0,6 ve diğer kategorisi yüzde 10,6’sını oluşturuyor. 

 FATURALARDAN MEMNUN DEĞİLİZ!

Belirtilen dönemde, bir milyon abone başına ortalama olarak İnternet Servis Sağlayıcısı hizmetine yönelik bin 531 şikayet gerçekleştirilirken, uydu platform hizmetlerine yönelik 994 şikayet kaybı yaplımış. Kablo TV hizmetlerine yönelik 213 şikayette bulunulurken, sabit telefon hizmetlerine yönelik 212 ve mobil hizmetlere yönelik 210 tüketici şikayette bulundu.

Mobil sektörde en fazla şikayete konu olan husus faturalandırmada, İSS hizmetinde en fazla şikayet bağlantı/ hizmet kalitesinde, Uydu Platform Hizmeti'nde en fazla şikayet abonelik işlemlerinde, Sabit Telefon Hizmeti'nde ise en fazla şikayet abonelik işlemlerine ilişkin olarak yapıldı. 

Muhabir : İHA
Niğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber

Yorumlar (0)




Copyright © 2023 Tüm Hakları Saklıdır Dada Medya
Web Tasarım - Sosyal Medya Yönetimi - Reklam Ajansı - Video Çekim - Grafik Tasarım - Niğde Ajans