Elazığ'da bir kadın, eşi tarafından tabancayla vurularak öldürüldü. Olay sırasında çiftin 4 yaşındaki çocuğunun evde bulunduğu öğrenildi.
Elazığ'da yaşanan aile içi şiddet olayı bir kadının yaşamını yitirmesiyle sonuçlandı. İddiaya göre, yurt dışı görevinden izne gelen askeri personel, tartıştığı eşini tabancayla vurarak öldürdü.
Olay, Doğukent Mahallesi'ndeki bir sitenin 5'inci katında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Murat Ç. ile eşi Derya Ç. arasında henüz bilinmeyen nedenle tartışma çıktı. Kısa sürede büyüyen tartışma sırasında Murat Ç.'nin, eşi Derya Ç.'ye tabancayla peş peşe ateş ettiği iddia edildi.
Silah sesleri üzerine çevredeki vatandaşların ihbarıyla adrese sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde Derya Ç.'nin olay yerinde hayatını kaybettiği belirlendi.
Şüpheli gözaltına alındı
Olayın ardından Murat Ç., polis ekipleri tarafından bina içerisinde gözaltına alındı. Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından Derya Ç.'nin cenazesi otopsi yapılmak üzere Fırat Üniversitesi Hastanesi morguna kaldırıldı.
Yaşanan olayın en acı detayının ise çiftin 4 yaşındaki çocuğunun olay sırasında evde bulunması olduğu öğrenildi.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Muhabir : İHANiğde haber / Niğde Son Dakika Haber / Niğde Anadolu Haber
Yorumlar (0)